جدیدترین ویرایش کتاب بازاریابی اسلامی با عنوان:
Essentials of ISLAMIC MARKETING:
Concept, Guidelines, and Practices
به قلم:
دکتر سید حسن حاتمی نسب (عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی یزد)
فاطمه ابوالحسنی طرقی (کارشناس ارشد علوم اقتصادی و محقق)
حامد زارع (دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی، دانشگاه آزاد اسلامی یزد)
در انتشارات لمبرت آکادمیک آلمان به چاپ رسید.
این کتاب هم اکنون علاوه بر پایگاه اینترنتی انتشارات لبمرت آلمان، از طریق پایگاههای معتبری مانند آمازون، گوگل بوک، فروشگاه الکترونیک کتاب کینگوزال روسیه، پایگاه هلندی زوکن و . معرفی و به عرضه در آمده است.
درباره این سایت