جدیدترین ویرایش کتاب بازاریابی اسلامی با عنوان:

 

Essentials of ISLAMIC MARKETING:

Concept, Guidelines, and Practices

 

به قلم:

دکتر سید حسن حاتمی نسب (عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی یزد)

فاطمه ابوالحسنی طرقی (کارشناس ارشد علوم اقتصادی و محقق)

حامد زارع (دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی، دانشگاه آزاد اسلامی یزد)

در انتشارات لمبرت آکادمیک آلمان به چاپ رسید.

 

این کتاب هم اکنون علاوه بر پایگاه اینترنتی انتشارات لبمرت آلمان، از طریق پایگاه‌های معتبری مانند آمازون، گوگل بوک، فروشگاه الکترونیک کتاب کینگوزال روسیه، پایگاه هلندی زوکن و . معرفی و به عرضه در آمده است.


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : کتاب ,اسلامی ,انتشارات ,آزاد اسلامی ,آکادمیک آلمان ,انتشارات لبمرت ,دانشگاه آزاد ,بازاریابی اسلامی ,کتاب بازاریابی اسلامی
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

عاشقانه ظرافت های زنانگی ام را دوست می دارم ویتا Melinda فروش محصولات پلی یورتان راهکار های اجتماعی دیجیتال مارکتینگ Bill